Så.. Hvem er ham Nicolai Sørensen?

Der er ikke nogle magiske tricks eller superkræfter, når det kommer dem Online Marketing. Men der er best practices og der er smutveje fra A til B – dem kender jeg.

Specialist i markedsføring med 6 års erfaring

Jeg stoppede med at spille computer da jeg var knægt, fordi marketing var mere spændende. “

For 13 år siden startede jeg med at lave grafisk arbejde til både web og tryk, og blev betalt i håndøre af virksomheder og Online portaler. Siden da, har jeg haft stor interesse for design, og senere hen online markedsføring i form af SEO, PPC og SoMe.

I dag ser jeg hjemmesider og profiler på de Sociale medier som salgsplatforme. Det handler om at skabe salg eller at skaffe nye kunder. Den måde man gør det bedst på, er ved at skabe synlighed -> trafik -> konvertering. Og det bedste ved det hele er, at det er 100% målbart med de rette værktøjer.

I dag har jeg et godt navn i branchen og er fagligt respekteret.

Den dag i dag interesserer jeg mig også for iværksættere og forretningsudvikling. Siden 2010 har jeg arbejdet målrettet med personlig udvikling, og siden da har jeg værdsat livet mere end noget andet. Jeg fortsætter med at udvikle mig personligt og med en stærk psyke.

Udover at følge anerkendte og succesrige iværksættere, har jeg fået en mentor og en ven – ingeniøren Alaa Barky, fusionær i Dong Energy. I dag driver han Humann.dk som vi samarbejder omkring, og han har lært mig at blive kaptajnen i mit eget liv.

Den digitale verden byder på uendelige muligheder – det bliver aldrig kedeligt at få ny viden, eksperiementerer og se resultaterne deraf.

Få større succes med din virksomhed

Vil du vækste din forretning, idé eller produkt eller ønsker du blot en pæn og præsentabel hjemmeside på nettet? Så lad os tage en snak om din virksomhed og dine ønsker.

Nicolai Sørensen

Webdesigner og specialist i Online Marketing - særligt SEO, SEM, Content, Social Media og CRO.

Til dagligt er jeg Digital Marketing Manager i Freetrailer, hvor jeg er ansvarlig for virksomhedens digitale markedsføring i Skandinavien. I 2017 havde Freetrailer 960.000 besøgende på den danske hjemmeside, hvilket resulterede i over 260.000 bookinger. Før Freetrailer drev jeg et digitalt bureau kaldet Hazzlefree A/S med 20 medarbejdere, hvor jeg solgte alle mine andele fra, da vi desværre ikke var enige om visioner og værdier i partnerkræsen.